Forældresamarbejde

I Lønhuset vægter vi forældresamarbejdet højt. Vi har et fælles ansvar og en fælles mission om at fremme barnets trivsel, dannelse, læring og udvikling.
Det fordrer åbenhed, ærlighed og indsigt i hinandens verden for begge parter. Vi møder jer med respekt for jeres værdier og holdninger.

Vi bruger humor og smil i vores arbejde og ønsker at give noget af os selv. Det tager tid at lære hinanden at kende. men på sigt ønsker vi at opnå en tillidsfuld relation, hvor vi kan være i åben dialog om jeres barn bedste. Det er vigtigt for os, at I føler at I hver dag afleverer jeres børn i trygge hænder.

Vi går til forældresamarbejdet med mod til at stå ved vores faglige ekspertise. Vi ønsker en tæt dialog, og er altid til klar til en snak omkring det der fylder. Vi prioriterer det højt, derfor er det bedst når vi sætter tid af til det, hvor vi ikke bliver afbrudt men kan fordybe os i samtalen. Vi indkalder ift. overgange, hvis vi har en bekymring eller behov for at inddrage andre faggrupper. I er som forældre også velkomne til at tage fat i os, når I har noget I gerne vil tale om.

Vi holder meget af traditioner og derfor vil I også blive inviteret til flere forskellige arrangementer. Vi laver opslag fysisk i Huset og via AULA.

Vi er en del af områdeledelse, og har derfor også en Områdebestyrelse samt et lokalt dagtilbudsråd.